زندگی نامه جانی تامپسون...(شعبده باز)
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب ان لذت کامل رو ببرین.اگه هم اطلاعات بیشتری راجع به من میخواین تو قسمت پروفایل نوشته.ممنون
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 684
بازدید کل : 110009
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



گروه شعبده بازی black cats (میبد)
شعبده بازی و سرگرمی
شنبه 19 / 10 / 1391برچسب:, :: 5:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : مبین

جانی تامپسون :

 
جانی تامپسون از مطرح‌ترین شعبده‌بازان لاس وگاس است.
او در کنار شعبده‌بازی به صورت حرفه‌ای سازدهنی می‌نواخت و اولین بار کار هنری خود را با موسیقی آغاز کرد.سپس به یک گروه کمدین پیوست و با ادغام کردن شعبده و کمدی سبک جدیدی برای خود ابداع کرد و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد.



بعد از ازدواج همسرش  پاملا هایزهم به او ملحق شد جانی و پاملا سال‌هاست که نمایش‌های جادویی و کمیکی را به روی صحنه می‌برند که در آنها جانی نقش یک جنتلمن شیک پوش ولی احمق را بازی می‌کند.
یکی از اجراهای منحصر به فرد او طی برنامه، ظاهر کردن چندین کبوتر سفید و زیبا روی صحنه است. این کبوتر‌های دست‌آموز هم پس از ظاهر شدن قسمتی از نمایش را در دست می‌گیرند. برنامه‌های این زوج هنری با نام «تامپسونی بزرگ» به شهرت رسید.



جانی و همسرش با اجراهایشان، رنگ و لعاب جدیدی به سالن‌های نمایش لاس وگاس دادند. ولی آوازه شهرت آنها محدود به لاس وگاس نیست. آنها در اکثر کشورهای بزرگ تا به امروز برنامه داشته‌اند. جانی تامپسون علاوه براینکه یک شعبده‌باز زبردست است یکی از بهترین آموزگاران در زمینه شعبده‌بازی هم هست که از آموختن دانشش به دیگران دریغ نمی‌کند. او در پشت صحنه برنامه‌های شعبده‌بازانی چون پن و تلر، لانس بورتون و برنامه مایند فریک کریس آنجل دست داشته است.

او و همسرش پاملا، جوایز زیادی نیز برای اجراهایشان کسب کرده‌اند.جوایزی چون «جایزه استار دنیای شعبده»، «جایزه شعبده‌باز سال»، «جایزه پرینس رینر» و جوایز متعدد دیگری که تنها شعبده‌بازان بزرگ می‌توانند از آن خود کنند




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ***عشق***
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه شعبده بازی black cats میبد و آدرس magicmobin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.